plm 6

314 feluri in care as putea sa-ti spun cat de frumoasa esti. in 6200 de cuvinte ingramadite in 516 propozitii. un roman, doua, treizeci. un compediu al esteticii tale. si doare. frumusetea ta doare ca dracu. in zeci de feluri. sute. mii. sute sunt si gandurile mele catre tine. constanta cu care ma lovesc in cele mai neasteptate momente ma sacaie si ma gadila in acelasi timp. un oftat matur, din ala batranesc, ma loveste de fiecare data cand imi apari in minte. de parca candva ai fost a mea cu totul si din nu stiu ce motive legate de soarta am fost viciat de prezenta ta. si acum, disparut si ascuns, departe de prezenta ta, ma tarasc prin viata ca un oarecare. toate sunt acolo, la locul lor. prietenii, familia, scoala si munca. tot ce e normal.

atata normalitate incat totul e in slow motion. asta pana ce imi apari in minte. si atunci,atunci cand imi apari in 24 frame-uri/sec, prind aripi. zbor cu ele prin viata imaginatiei mele si totul capata sens. stiu atunci de ce fac ceea ce fac. stiu atunci ca viata mea are sens daca alerg dupa tine. caci daca nu alergi dupa perfectiune, atunci dupa ce naiba s-o faci ? si tu esti perfecta. cu tot cu blugii aia care ti se par ca stau aiurea. sa-ti spun cat de frumoasa esti ? doare. ca naiba.

~ de fdt16 pe Aprilie 8, 2010.

Un răspuns to “plm 6”

  1. cat de tare ai scris.simt la fel.respect.

Lasă un răspuns

 
